ب
-
باقری نوع پرست، خسرو
تحلیل انتقادی پژوهشهای مرتبط با هویت حرفهای معلمان بر اساس مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1404]
-
بختیاری، ابوالفضل
شناسایی ابعادِ ویژگیهای معلم در مدیریت کلاس درس بر مبنای آیات مرتبط با مدیریت پیامبراسلام در قرآن و ارائه مدل پیشنهادی برای دانشجومعلمان [دوره 6، شماره 2، 1404]
-
بهشتی، سعید
شناسایی ابعادِ ویژگیهای معلم در مدیریت کلاس درس بر مبنای آیات مرتبط با مدیریت پیامبراسلام در قرآن و ارائه مدل پیشنهادی برای دانشجومعلمان [دوره 6، شماره 2، 1404]
ت
-
تنده، مهدی
تحلیل انتقادی پژوهشهای مرتبط با هویت حرفهای معلمان بر اساس مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1404]
ح
-
حسینی، بی بی زینب
توسعه حرفهای دانشجومعلمان آموزش الهیات از طریق برنامه درسی کارورزی با تمرکز بر مهارتهای پاسخگویی به شبهات دینی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 23-46]
ر
-
رحیمی، فهمیه
واکاوی تجارب دانشجویان کارورزی رشته الهیات از فرایند فرمج کارورزی [دوره 6، شماره 2، 1404]
-
رضاداد، علیّه
توسعه حرفهای دانشجومعلمان آموزش الهیات از طریق برنامه درسی کارورزی با تمرکز بر مهارتهای پاسخگویی به شبهات دینی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 23-46]
ز
-
زارعی، طیبه
الگوی گسترش ادبیات رضوی کودک و نوجوان در کتب درسی و مدارس [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 47-68]
س
-
سامری، مریم
فراترکیب مؤلفههای مدیریت اثربخش در تقویت سبک زندگی اسلامی دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1404]
ص
-
صادقزاده قمصری، علیرضا
تحلیل انتقادی پژوهشهای مرتبط با هویت حرفهای معلمان بر اساس مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1404]
ع
-
عباس پور، عباس
شناسایی ابعادِ ویژگیهای معلم در مدیریت کلاس درس بر مبنای آیات مرتبط با مدیریت پیامبراسلام در قرآن و ارائه مدل پیشنهادی برای دانشجومعلمان [دوره 6، شماره 2، 1404]
-
علیشاهی قلعهجوقی، ابوالفضل
توسعه حرفهای دانشجومعلمان آموزش الهیات از طریق برنامه درسی کارورزی با تمرکز بر مهارتهای پاسخگویی به شبهات دینی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 23-46]
ف
-
فتاحی اردکانی، محسن
بررسی و تبیین رویکرد نقل گرایی به مولفه های تربیت اسلامی [دوره 6، شماره 2، 1404]
ک
-
کریمی عقدا، هادی
بررسی و تبیین رویکرد نقل گرایی به مولفه های تربیت اسلامی [دوره 6، شماره 2، 1404]
-
کیهان، جواد
فراترکیب مؤلفههای مدیریت اثربخش در تقویت سبک زندگی اسلامی دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1404]
ل
-
لطیفی، علی
بررسی انتقادی انگاره کودکی در سنّت ارسطویی با تأکید بر نگاه اسلامی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 7-22]
م
-
مرتضوی زاده، سید حشمت الله
بازخوانی تجارب زیسته معلمان پایه دوم دوره ابتدایی از موانع تدریس هدیههای آسمان [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 69-86]
-
مروجی طبسی، محمدهادی
بررسی انتقادی انگاره کودکی در سنّت ارسطویی با تأکید بر نگاه اسلامی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 7-22]
-
مزینانی، علیرضا
تحلیل احادیث تعلیم باب هُدی از منظر حکمرانی دانش و آموزش [دوره 6، شماره 2، 1404]
-
مهر محمدی، محمود
تحلیل انتقادی پژوهشهای مرتبط با هویت حرفهای معلمان بر اساس مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1404]
-
موسوی، سیدنقی
تحلیل احادیث تعلیم باب هُدی از منظر حکمرانی دانش و آموزش [دوره 6، شماره 2، 1404]
-
میراحمدی، طیبه
شناسایی ابعادِ ویژگیهای معلم در مدیریت کلاس درس بر مبنای آیات مرتبط با مدیریت پیامبراسلام در قرآن و ارائه مدل پیشنهادی برای دانشجومعلمان [دوره 6، شماره 2، 1404]
ن
-
نجاری، نعمت اله
فراترکیب مؤلفههای مدیریت اثربخش در تقویت سبک زندگی اسلامی دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1404]
-
نساج، مریم
واکاوی تجارب دانشجویان کارورزی رشته الهیات از فرایند فرمج کارورزی [دوره 6، شماره 2، 1404]
-
نصراصفهانی، مریم
چالشها و محدودیتهای تربیت عقلانی از منظر فارابی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 87-104]
-
نوروزی، رضا علی
چالشها و محدودیتهای تربیت عقلانی از منظر فارابی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 87-104]
ه
-
همتی، عصمت
تحلیل و تبیین شاخصههای معلمی استاد مطهری بهعنوان الگوی معلم تراز سند تحول بنیادین آموزشوپرورش [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 105-124]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد