نمایه نویسندگان

ب

  • باقری نوع پرست، خسرو تحلیل انتقادی پژوهش‌های مرتبط با هویت حرفه‌ای معلمان بر اساس مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1404]
  • بختیاری، ابوالفضل شناسایی ابعادِ ویژگی‌های معلم در مدیریت کلاس درس بر مبنای آیات مرتبط با مدیریت پیامبراسلام در قرآن و ارائه مدل پیشنهادی برای دانشجومعلمان [دوره 6، شماره 2، 1404]
  • بهشتی، سعید شناسایی ابعادِ ویژگی‌های معلم در مدیریت کلاس درس بر مبنای آیات مرتبط با مدیریت پیامبراسلام در قرآن و ارائه مدل پیشنهادی برای دانشجومعلمان [دوره 6، شماره 2، 1404]

ت

  • تنده، مهدی تحلیل انتقادی پژوهش‌های مرتبط با هویت حرفه‌ای معلمان بر اساس مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1404]

ح

  • حسینی، بی بی زینب توسعه حرفه‌ای دانشجومعلمان آموزش الهیات از طریق برنامه درسی کارورزی با تمرکز بر مهارت‌های پاسخگویی به شبهات دینی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 23-46]

ر

  • رحیمی، فهمیه واکاوی تجارب دانشجویان کارورزی رشته الهیات از فرایند فرم‌ج کارورزی [دوره 6، شماره 2، 1404]
  • رضاداد، علیّه توسعه حرفه‌ای دانشجومعلمان آموزش الهیات از طریق برنامه درسی کارورزی با تمرکز بر مهارت‌های پاسخگویی به شبهات دینی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 23-46]

ز

  • زارعی، طیبه الگوی گسترش ادبیات رضوی کودک و نوجوان در کتب درسی و مدارس [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 47-68]

س

  • سامری، مریم فراترکیب مؤلفه‌های مدیریت اثربخش در تقویت سبک زندگی اسلامی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1404]

ص

  • صادق‌زاده قمصری، علیرضا تحلیل انتقادی پژوهش‌های مرتبط با هویت حرفه‌ای معلمان بر اساس مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1404]

ع

  • عباس پور، عباس شناسایی ابعادِ ویژگی‌های معلم در مدیریت کلاس درس بر مبنای آیات مرتبط با مدیریت پیامبراسلام در قرآن و ارائه مدل پیشنهادی برای دانشجومعلمان [دوره 6، شماره 2، 1404]
  • علیشاهی قلعه‌جوقی، ابوالفضل توسعه حرفه‌ای دانشجومعلمان آموزش الهیات از طریق برنامه درسی کارورزی با تمرکز بر مهارت‌های پاسخگویی به شبهات دینی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 23-46]

ف

ک

  • کریمی عقدا، هادی بررسی و تبیین رویکرد نقل گرایی به مولفه های تربیت اسلامی [دوره 6، شماره 2، 1404]
  • کیهان، جواد فراترکیب مؤلفه‌های مدیریت اثربخش در تقویت سبک زندگی اسلامی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1404]

ل

  • لطیفی، علی بررسی انتقادی انگاره کودکی در سنّت ارسطویی با تأکید بر نگاه اسلامی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 7-22]

م

  • مرتضوی زاده، سید حشمت الله بازخوانی تجارب زیسته معلمان پایه دوم دوره ابتدایی از موانع تدریس هدیه‌‌های آسمان [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 69-86]
  • مروجی طبسی، محمدهادی بررسی انتقادی انگاره کودکی در سنّت ارسطویی با تأکید بر نگاه اسلامی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 7-22]
  • مزینانی، علیرضا تحلیل احادیث تعلیم باب هُدی از منظر حکمرانی دانش و آموزش [دوره 6، شماره 2، 1404]
  • مهر محمدی، محمود تحلیل انتقادی پژوهش‌های مرتبط با هویت حرفه‌ای معلمان بر اساس مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1404]
  • موسوی، سیدنقی تحلیل احادیث تعلیم باب هُدی از منظر حکمرانی دانش و آموزش [دوره 6، شماره 2، 1404]
  • میراحمدی، طیبه شناسایی ابعادِ ویژگی‌های معلم در مدیریت کلاس درس بر مبنای آیات مرتبط با مدیریت پیامبراسلام در قرآن و ارائه مدل پیشنهادی برای دانشجومعلمان [دوره 6، شماره 2، 1404]

ن

  • نجاری، نعمت اله فراترکیب مؤلفه‌های مدیریت اثربخش در تقویت سبک زندگی اسلامی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1404]
  • نساج، مریم واکاوی تجارب دانشجویان کارورزی رشته الهیات از فرایند فرم‌ج کارورزی [دوره 6، شماره 2، 1404]
  • نصراصفهانی، مریم چالش‌ها و محدودیت‌های تربیت عقلانی از منظر فارابی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 87-104]
  • نوروزی، رضا علی چالش‌ها و محدودیت‌های تربیت عقلانی از منظر فارابی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 87-104]

ه

  • همتی، عصمت تحلیل و تبیین شاخصه‌های معلمی استاد مطهری به‌عنوان الگوی معلم تراز سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 105-124]