اباذری، زهرا؛ نعمتی انارکی، لیلا (1389). بررسی رضایتمندی دانشجویان حضوری و غیر حضوری رشتۀ کتابداری و اطلاعرسانی ایران. فصلنامه کتاب، شماره84، ص22-7.
اساسنامه دانشگاه فرهنگیان. تهران: سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان کشور، بیتا.
ایزدی، صمد؛ صالحی، ابراهیم؛ قرهداغی، محمدمهدی (1387). بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان با توجه به معیار نتایج مشتری، مطالعه موردی دانشگاه مازندران. فصلنامه انجمن آموش عالی ایران، 1(3)، ص36-19.
آقایی ابرندآبادی، سیده الهام؛ زاهدی، انسیه (1394). نگاه نو به تربیت هنری و زیباییشناختی براساس نگرش اسلامی. اندیشههای نوین تربیتی، 11(4)، ص75- 98.
باقرزاده خواجه، مجید و همکاران (1387). بررسی کیفیّت خدمات دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 1(4).
باهر، حسین ( 1389). هزار نکته باریکتر از مو: انسانشناسی. تهران: انتشارات تمدن پارس.
حاتمیفرد، خدیجه؛ کاکوجویباری، علیاصغر؛ سرمدی، محمدرضا (1392). مطالعه رضایتمندی دانشجویان از ارائه خدمات دانشجویی دانشگاه پیام نور. پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، شماره 70، ص 129- 117.
دلاور، علی (1393). روش تحقیق با تأکید بر روانشناسی و علوم تربیتی. تهران: نشر ویرایش.
رحیمی، محمود (1391). طرح پژوهشی: نقش فعالیتهای مکمّل و فوقبرنامه در پرورش هوشهای چندگانه.
ساعتچی، محمود (1392). کاربرد روانشناسی در کار، سازمان و مدیریت. تهران: نشر ویرایش.
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران (1390). تهران: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی.
شریفزاده، ابوالقاسم؛ عبداللهزاده، غلامحسین (1390). بررسی رضایت دانشجویان دانشکده کشاورزی از کیفیّت آموزشی. پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 17(3)، ص74-51.
شمشیری، بابک (1396). نقش و جایگاه تربیت فرهنگی در نظام تربیت معلم. پژوهش در تربیت معلم، 2(2).
صادقی، علیرضا؛ هدایتی، اکبر؛ میثاقی، الهه (1396). شناسایی حوزهها، ابعاد و نشانگرهای کیفیّت نظام تربیت معلم ایران. پژوهش در تربیت معلم، 1(2).
علاقهبند، علی (1389). مدیریت رفتار سازمانی کاربرد منابع انسانی. تهران: انتشارات امیرکبیر.
عمیدی مظاهری، مریم؛ کرباسی، مجتبی؛ مصطفوی، فیروزه (1390). چالشهای فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و تربیتی در دانشگاه علوم پژشکی اصفهان. مدیریت اطلاعات سلامت، 8(8).
محمدی، علی؛ وکیلی، محمدمسعود (1388). بررسی رضایتمندی دانشجویان از ارائه خدمات آموزشی و ارتباط آن با کیفیّت. توسعه آموزش در علوم پزشکی.2(3)، ص59- 48.
هومن، حیدرعلی (1385). راهنمای عملی پژوهش کیفی. تهران: انتشارات سمت.